ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه مخابرات درانتظار گزارش حسابرسی

| جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۸۷، ۰۲:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت بورس منتظر تصویب صورت‌های مالی سال 86 و برگزاری مجمع شرکت مخابرات نخواهد بود و بعد از ارایه عملکرد دو ماهه واقعی و پیش‌بینی سال 87 سهام شرکت مخابرات در بورس عرضه می‌شود.

دکتر علی رحمانی ـ مدیرعامل شرکت بورس ـ در گفت‌وگو با (ایسنا)، در مورد وضعیت شرکت‌ مخابرات گفت: امیدواریم تا پایان هفته سازمان حسابرسی اطلاعات لازم را برای ارایه دو گزارش حسابرسی یکی در خصوص پیش‌بینی عملکرد سال 87 و نیز در ارتباط با تغییرات سرمایه‌ مخابرات ارایه کند.

وی اضافه کرد: شرکت مخابرات به دلیل سرمایه‌گذاری‌های شرکت مخابرات استانی باید افزایش سرمایه دهند و از سوی دیگر بدلیل جدا شدن شرکت زیرساخت‌ و شرکت فن‌آوری اطلاعات و انتقال برخی ساختمان‌ها به این شرکت‌ها باید کاهش یافته و رقم دقیق خارج شود و این رقم را حسابرس بورس گزارش داده و در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت شود.

رحمانی اظهار کرد: امکان برگزاری مجمع مخابرات تا 31 تیرماه وجود ندارد، بنابراین منتظر تصویب صورت‌های مالی سال 86 و گزارش حسابرسی نخواهیم بود ولی قرار شده است شرکت مخابرات عملکرد دو ماهه واقعی را با پیش‌بینی سال 87 ارایه کند و آن اطلاعات به قدری باشد که پاسخ فعالان بازار را بدهد.

مدیرعامل شرکت بورس یادآور شد: در حال حاضر صورت‌های مالی حسابرسی نشده 86 مخابرات، متن کامل پروانه مخابرات و نیز سایر اطلاعات لازم که برای تحلیل این شرکت و قیمت‌گذاری آن توسط فعالان بازار برآورد ارزش‌ آن لازم است به بازار ارایه شده است.

  • ۸۷/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">