ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه‌ نخستین رایانه‌‌ ملى تا پایان شهریورماه

| سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۸۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت گسترش انفورماتیک ایران، گفت: پروژه‌ى کلونایزر که به کامپیوتر ملى معروف شده براى اولین بار در دنیا مطرح و تا پایان شهریور ماه به بازار داخلى و خارجى عرضه خواهد شد.

«سمیع‌زاده» در گفت‌وگو با(ایسنا) از حمایت سازمان گسترش و نوسازى صنایع از پروژه‌ى کلونایزر خبر داد و گفت: ایده‌ى طراحى کلونایزر بر مبناى one click one touch پایه‌ریزى شده است، به این معنا که با یک کلید یک پیام مى‌فرستید و دیگر براى فرد نباید مهم باشد که این پیام به e-mail ، فکس و یا sms فرستاده خواهد شد.

وى، در مورد قیمت این کامپیوتر‌ها، اظهار داشت: کامپیوتر‌ها حدود یک میلیون و 200 هزار تومان تا یک میلیون و400 هزار تومان به فروش خواهد رسید.

گفتنى است، تولید 20 دستگاه از کامپیوترهاى مذکور به طور نمونه در کشور مالزى انجام شده و در حال حاضر در حال تست به سر مى‌برد و کار تولید انبوه آن از آخر شهریور ماه، در کارخانه‌اى واقع در شیراز انجام خواهد شد همچنین این کامپیوترها براى اولین بار در نمایشگاه Gitex دوبى به نمایش گذاشته مى‌شود.

  • ۸۴/۰۵/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">