ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه پول الکترونیکی 6 ماه به تعویق افتاد

| سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۱۰:۱۱ ق.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir – این مطلبی بود که رادیو پیام به نقل از نصراله جهانگرد دبیر شورای عالی اطلاع رسانی عنوان کرد. اگرچه مشخص نبود که جهانگرد در حاشیه کدام نشست یا برنامه و به پرسش خبرنگار کدام رسانه پاسخ داده بود ولی مهمترین نکته که پیش از این در همین جا پیش بینی شده بود که طبق وعده های قبلی تحقق نخواهد یافت این بود که پول الکترونیکی 6 ماه دیگر می آید ، یعنی زمانی که دولت فعلی بر سر کار نیست.

به هر حال شنیده بودیم پول الکترونیکی یکی از دغدغه های مهم آقای رییس جمهور است و اطلاعات و وعده های موجود حکایت از آن داشت که قرار بود پول الکترونیکی تا پایان سال جاری عرضه شود. مسلماً دلایل این که چرا عرضه پول الکترونیکی 6 ماه به تاخیر افتاد و این امر چه تبعاتی را در پی خواهد داشت از مواردی است که هیچگاه پاسخ دقیقی به آنها داده نخواهد شد و اگر خبرنگاری نیز با سماجت و پس از ارجاع به این طرف و آن طرف موفق به گرفتن پاسخی از فردی شود احتمالاً موضوع را گردن نبود زیر ساخت های لازم می اندازند و هزار و یک مشکل ، کم کاری و سوء مدیریت را در پس این مساله مخفی خواهند کرد.

آیا مدیران شبکه بانکی کشور و سایر مسوولان دست اندرکار پروژه پول الکترونیکی پاسخ روشنی در این خصوص ارایه خواهند کرد؟

  • ۸۴/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">