ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نائب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: تا کنون نامه رسمی و مکتوب از جانب سازمان تنظیم مقررات مبنی بر غیر قانونی بودن خرید سهام مبین نت توسط شرکت ارتباطات سیار ایران به شرکت مخابرات یا همراه اول،ارائه نشده است.

سید مصطفی سید هاشمی در گفت وگو با موبنا با اشاره به اینکه بر اساس این معامله سهامداران جابه جا می شوند، اظهار داشت: اگر تا پیش ازاین شرکت مبین نت 60 درصد سهام این شرکت را دراختیار داشت،با این جابه جایی 40 درصد از سهم خود را به یکی از شرکت های تابعه مخابرات واگذار می کند.

وی با بیان اینکه دراین جابه جایی سهام ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پروانه ارائه سرویس وایمکس را به نام همراه اول نکرده، افزود: رگولاتوری پروانه ارائه این سرویس را به عنوان شرکت مبین نت صادر کرده و هیچگونه تغییری در مالکیت یا مفاد پروانه ایجاد نشده است.

وی در پاسخ به اظهارات مسولان رگولاتوری مبنی برغیرقانونی بودن خرید سهام مبین نت توسط همراه اول، اظهار داشت: مخابرات سعی خواهد کرد تا نظرات مسوولان تنظیم مقررات را جلب کند.

هاشمی با بیان اینکه با خرید سهام مبین نت سرمایه گذاری جدیدی در شرکت ارتباطات سیار ایران شکل می گیرد، افزود: همراه اول قصد ارائه سرویس وایمکس را همانند اپراتور دوم ندارد.

به گفته وی ، همراه اول 40 درصد از سهام مبین نت را خریداری کرده و همچنان سعی دارد به شکل تعاملی با سازمان تنظیم مقررات این مشکل را بر طرف کند.

این درحالیست که هفته گذشته محمد کرم پور رییس سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی خرید سهام مبین نت ، توسط همراه اول راغیر قانونی دانسته و اعلام کرد: این معامله خلاف مقررات این سازمان می باشد و این موضوع به شرکت مخابرات ایران و اپراتور مبین نت نیز اعلام شده است.

  • ۸۹/۰۴/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">