ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فراهم شدن امکان محاسبه کم فروشی اینترنت

| جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۸۸، ۰۶:۲۹ ب.ظ | ۱ نظر

رئیس سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی گفت : کاربرانی که فکر می‌کنند در اینترنت کم فروشی شده است از طریق سایت itc .ir سرعت اینترنت خود را کنترل کنند.
خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص شائبه‌های کم‌فروشی اینترنت در کشور گفت: اگر کاربری تصور می‌کند در اینترنت خریداری کرده کم‌فروشی صورت گرفته است باید برای تست اینترنت خود به سایت itc .ir مراجعه کند.

رئیس رگولاتوری گفت: کسانی که در این خصوص اعتراضی دارند نرم‌افزار سنجش و کنترل اینترنت را از سایت itc.ir دریافت کرده و به صورت آن لاین سرعت اینترنت خود را کنترل کنند.

وی ادامه داد: اگر سرعت اینترنتی که به مشترک عرضه می‌شود از آنچه در قرارداد ذکر شده کمتر بود اسم شرکت را به رگولاتوری اطلاع دهند و رگولاتوری وظیفه دارد هرگونه اعتراض قابل قبول و مستندی را در این زمینه پیگیری کند.

به گزارش فارس، اخیرا گزارش‌هایی از کم‌فروشی در سرویس‌های اینترنتی دیده شده که بسیاری از کاربران این سرویس را با تردید روبرو کرده و چندین نهاد متولی این امر را به اظهار نظر در این زمینه وادار کرده است.

بر اساس این گزارش،بر همین اساس از سوی سازمان تنظیم مقررات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نرخ پهنای باند اینترنت توضیح داده شد و اعلام شده بود با متخلفاف اینترنتی و کم‌فروشان برخورد شدید خواهد شد. همچنین از کاربران خواسته شده بود برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی قبل از عقد قرارداد از سلامت مجوز شرکت‌های اینترنتی مطمئن شوند.

  • ۸۸/۰۵/۳۰

نظرات  (۱)

خیلی جالبه ها چجوری باید سرعتمون رو تست کنیم وقتی بخش تست سرعتش بالا نمیاد؟!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">