ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کمیسیون فروشگاه‌‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تمامی فروشگاه‌‌های فعال رایانه‌ای را به دریافت شماره نظام صنفی فراخواند.

به گزارش خبرنگار روزنامه جهان‌صنعت،‌صباغ،‌رییس کمیسیون فروشگاه‌ها ضمن بیان این خبر افزود: طرح اعطای شماره نظام صنفی به فروشگاه‌ها به اجرا درآمده و تاکنون تعدادی از فروشگاه‌‌‌های عضو سازمان که مجوز فعالیت دارند این شماره را دریافت کرده‌اند.

وی دریافت این شماره را مانند عضویت در سازمان نظام صنفی الزامی دانست و گفت: فروشگاه‌هایی که شماره نظام صنفی را نگرفته‌اند دچار مشکل خواهند شد. ما این شماره را طی دو مرحله به فروشگاه‌ها اعطا می‌کنیم؛ یکی برای فروشگاه‌هایی که پروانه کسب دارند که برای این گروه کد سازمان طی عملیات کوتاهی و در مدت زمان اندکی واگذار می‌شود، دسته دوم فروشگاه‌هایی هستند که جواز کسب ندارند باید ابتدا تعیین صلاحیت شوند و سپس بعد از گرفتن پروانه کسب، شماره نظام صنفی را نیز دریافت خواهند کرد.

رییس کمیسیون فروشگاه‌ها در مورد اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌ها گفت: در این زمینه هنوز فراخوانی نداده‌ایم اما در هفته آینده طی فراخوانی کلیه فروشگاه‌ها را از شرایط دریافت شماره نظام صنفی مطلع خواهیم کرد.

وی آماری از تعداد فروشگاه‌‌های دریافت‌کننده شماره نظام صنفی ارایه نداد و گفت: آماری دقیق در حال حاضر در دست ندارم اما به دلیل اینکه کد نظام صنفی هفته گذشته به سیستم وارد شده است، تعداد زیادی این شماره را دریافت نکرده‌اند. بسیاری از مراجعان هم مشکل پروانه کسب داشتند و باید ابتدا این موضوع را بررسی می‌کردیم ولی امیدواریم در هفته‌‌های آینده فروشگاه‌ها برای دریافت شماره به سازمان مراجعه کنند.

  • ۸۴/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">