ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فعالیت سایت‌های دوست‌یابی غیر قانونی است

| دوشنبه, ۱ اسفند ۱۳۸۴، ۰۵:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی قوه قضائیه ضمن هشدار به افرادی که برای دریافت خدماتی همچون دوستیابی، مبادرت به واریز مبالغی به حساب برخی سایت‌ها می‌کنند، فعالیت این شبکه‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند.
جمال کریمی راد در گفت‌وگو با مهر افزود: برخی سایت‌ها روش‌های جدیدی برای کلاهبرداری از مردم در پیش گرفته‌اند که مردم به خصوص قشر جوان باید در این زمینه هوشیار باشند تا گرفتار سایتهای متخلف نشوند.
وزیر دادگستری افزود: برخی سایت‌ها به منظور ارائه خدماتی همچون دوست‌یابی، مبادرت به اخذ مبالغی از مردم می‌کنند. به گونه‌ای که مردم باید هزینه لازم را به حساب سایت‌ها در بانک‌ها واریز کنند که در این امر بانک‌ها حق همکاری با چنین سایت‌هایی را ندارند و باید از تعامل با آنان خودداری کنند.
برخی سایت‌ها با اعلام رسمی شماره حساب خود در برخی بانک‌ها که قابل پرداخت در سراسر کشور است، از بینندگان خود می‌خواهند برای بهره‌مندی از خدماتی همچون دوست‌یابی، با واریز مبالغی به این حساب‌ها و اعلام شماره فیش بانکی، به عضویت این سایت‌ها درآیند.

  • ۸۴/۱۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">