ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس اتحادیه خشک‌شویی گفت: به رغم مکاتبه با ۱۲ ارگان دولتی کسی پاسخگوی فعالیت نابسامان خشک‌شویی های اینترنتی نیست.
ابوالفضل رجب زاده رئیس اتحادیه خشک‌شویی و لباسشویی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اینکه خشک‌شویی‌های اینترنتی اختلالاتی در کار فعالان این صنف بوجود آورده اند، گفت: خشک‌شویی‌های اینترنتی از درب منزل لباس‌های مشتری را با زیر قیمت دریافت می‌کنند و در  مکانی نامشخص آن‌ها را می‌شویند که این موضوع قابل قبول نیست و  متاسفانه هیچ نظارتی برای مدیریت این موضوع وجود ندارد.
بیشتر بخوانید: ۹۰۰ هزار تلفن همراه فروخته نشده در بازار وجود دارد
رجب زاده با تاکید بر اینکه با ۱۲ ارگان دولتی مکاتبه شده است گفت: کسی پاسخگوی فعالیت نابسامان خشک‌شویی های اینترنتی نیست.
رئیس اتحادیه خشک‌شویی و لباسشویی با اشاره به اینکه خشک‌شویی‌های اینترنتی دستگاه‌های خشک‌شویی مناسبی برای شست‌وشو ندارند، افزود: با توجه به اینکه نظارتی بر روند شست‌و‌شوی البسه صورت نمی گیرد  هر فردی می‌تواند اینکار را انجام دهد و حتی این لباس‌ها با هر وسیله‌ای شستشو می‌شوند و قانونی بر آن‌ها اعمال نمی‌شود.
رجب زاده با بیان اینکه مواد اولیه مورد نیاز این صنف وارداتی است و نسبت به سال گذشته افزایش ۳ برابری داشته است، اظهار کرد: برای رفع مشکلات موجود در زمینه تامین مواد اولیه با ارسال نامه ای به وزیر صمت خواستار تخصیص ارز دولتی شدیم اما ترتیب اثری داده نشده است.
به گفته رئیس اتحادیه خشک‌شویی و لباسشویی، هم اکنون به علت نوسان نرخ ارز، قطعات یدکی خشک‌شویی و لباسشویی در بازار گران شده است و ماشین آلات هم وارد نمی‌شود.
 
رجب زاده در پایان گفت: بخشی از دستگاه های خشک‌شویی که پیش از انقلاب اسلامی وارد کشور شده بودند با تعویض قطعات در حال فعالیت هستند و بعد از  پیروزی انقلاب اسلامی نیز بالغ بر ۵۰ دستگاه خشک‌شویی وارد کشور شده است که از کیفیت بالایی برخوردارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">