ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازرس اتحادیه‌ی توزیع کنندگان و فروشندگان جراید کشور گفت: از اول آبان ماه سال جاری هر کیوسکی که محصولات اینترنتی را بدون هولوگرام انجمن شرکت‌های انفورماتیک در شهر تهران به فروش رساند از طرف اداره اماکن پلمپ می‌شود.

«علی رضا اسماعیلی» در گفت‌وگو با(ایسنا)، با بیان این‌که فروش کارت اینترنت با هولوگرامی غیر از هولوگرام انجمن شرکت‌های انفورماتیک غیر قانونی است، اظهار داشت: طبق قانون امور اصناف، هر اتحادیه‌ا‌ی به عنوان متولی صنف وظیفه‌ی نظارت در داخل زیرمجموعه‌ی خود را دارد، و اگر محصول بی‌کیفیتی از داخل صنف به بازار ارائه شود آن اتحادیه به عنوان متولی کار، مسوول شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: چیزی به عنوان حداقل استاندارد در کارت‌های اینترنتی در قانون تعریف نشده و این باعث افزایش فعالیت شرکت‌های قارچی می‌شود که محصولات خود را بدون پشتیبانی به بازار ارایه می‌کنند، در همین رابطه نیز شکایت زیادی از طرف مردم به اتحادیه‌ی توزیع کنندگان جراید شده است.

وی با بیان این‌که اتحادیه‌ی فروشندگان جراید تنها بر روی حرکات اعضای خود نظارت می‌کند و به شرکت‌های اینترنتی کاری ندارد،‌گفت: ما برای تعیین حداقل کیفیت محصولات اینترنتی، انجمن شرکت‌های انفورماتیک را به عنوان کارشناس انتخاب کردیم.

وی تصریح کرد: انجمن شرکت‌های انفورماتیک به عنوان کارشناس حداقل استاندارد را برای محصولات اینترنتی تعیین کرده و با مذاکراتی که با انجمن داشتیم شرکت‌هایی که کارت‌ها آن‌ها با هولوگرام انجمن انفورماتیک در کیوسک‌های روزنامه فروشی توزیع می‌شود، مبلغ 6500 تومان هر شش ماه یک بار به عنوان هزینه توزیع و نظارت به اتحادیه‌ی توزیع کنندگان جراید ارائه می‌دهند.

بازرس اتحادیه‌ی توزیع‌کنندگان جراید کشور یادآور شد: ما کاری به بازار یا فعالیت شرکت‌ها و انجمن‌های دیگر اینترنتی نداریم اما کیوسک‌هایی که کارت‌های اینترنتی را بدون هولوگرام انجمن انفورماتیک توزیع ‌کنند، ‌از طرف اداره‌ی اماکن پلمپ می‌شوند.

بازرس اتحادیه‌ی توزیع کنندگان و فروشندگان جراید کشور افزود: اگر فعالیت ما غیرقانونی بود اداره‌ی اماکن و انجمن شرکت‌های انفورماتیک تمایلی به همکاری پیدا نمی‌کردند.

وی در پایان سخنانش گفت: کیوسک‌ها وظیفه دارند تنها ، هولوگرام انجمن انفورماتیک را توزیع کنند و این امر کاملا قانونی است و توزیع هولوگرام با استقبال شرکت‌های بزرگ فعال در این صنف رو به رو شده است.

  • ۸۴/۰۷/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">