ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یکی از مقامات شرکت فیس بوک می گوید این شرکت همکاری نزدیکی با دولت آمریکا دارد و به همین دلیل اطلاعات مربوط به آگهی دهندگان روس را تحویل آن داده است.

به گزارش فارس به نقل از تک کرانچ، علت این اقدام شناسایی عوامل هک شبکه های رایانه ای وابسته به احزاب و همین طور رایانه های مورد استفاده در جریان برگزاری انتخابات در آمریکا بوده است.

کاخ سفید مدعی است هکرهای روس وابسته به دولت این کشور در سال 2016 به طور گسترده در هک مذکور دخیل بوده اند و تحقیقات برای افشای هویت این افراد روز به روز در حال گسترش است.

در تازه ترین مرحله از این تحقیقات نیروها و عوامل اطلاعاتی آمریکایی در تلاش برای بررسی نحوه استفاده روس ها از پلاتفورم های تبلیغاتی شرکت های فناوری بزرگ ایالات متحده مانند فیس بوک و گوگل هستند و امیدوارند بتوانند از این طریق سرنخ هایی بیابند.

فیس بوک تصریح کرده که اطلاعات مفصلی را در این زمینه در اختیار رابرت مولر بازرس ویژه پرونده یادشده قرار داده است و این کار بر مبنای حکم رسمی دادگاه صورت گرفته است.

پیش از این اعلام شده بود 500 حساب کاربری ناشناس مربوط به روس ها 5000 آگهی تبلیغاتی از فیس بوک خریداری کرده اند.

  • ۹۶/۰۶/۲۵

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">