ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیس بوک پا در کفش روزنامه‌نگاری می‌کند

| يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیران فیس بوک از اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان علاقمند به تحصیل در رشته روزنامه نگاری خبر داده اند؛ امری که نشانگر تلاش این شرکت برای حل مشکل انتشار اخبار جعلی است.

به گزارش فارس به نقل از دیجیتال ترندز، در دو سال اخیر فیس بوک تلاش بسیاری کرده تا اخبار جعلی و گمراه کننده را از این شبکه اجتماعی حذف کند و روش های مختلفی را هم برای تحقق هدف خود انتخاب کرده است.

حالا این شرکت قصد دارد تا کمک به تربیت روزنامه نگاران و اعطای بورس تحصیلی به آنان به طور ریشه ای به جنگ این چالش برود. فیس بوک به همین منظور قصد دارد با برخی سازمان های آموزش دهنده روزنامه نگاری همکاری کند تا تامین بورس تحصیلی دانشجویانی در حوزه های روزنامه نگاری، ارتباطات و رسانه های دیجیتال را بر عهده بگیرد.

برخی از این بورس ها در اختیار سازمان هایی در آمریکا قرار می گیرد که در زمینه آموزش روزنامه نگاری به دانشجویانی از آسیا، آمریکای لاتین، سرخپوستان و غیره فعال هستند.سازمان های مورد حمایت فیس بوک هر یک 250 هزار دلار دریافت خواهند کرد و 5 بورس تحصیلی 10 هزار دلاری هم هر سال به متقاضیان برتر اهدا خواهد شد.

  • ۹۶/۱۱/۰۸

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">