ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیلترینگ BBC به هیچ وجه سیاسی نبوده است

| دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۸۴، ۰۵:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم از وجود مستندات و مدارک متعددی درجمهوری اسلامی ایران برای فیلتر شدن سایت BBC خبر داد و گفت: فیلترینگ سایت BBC به هیچ وجه سیاسی نبوده است.
سیدجلال یحیی‌‏زاده ، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا ، با اشاره به پیگیری‌‏هایش در مورد علت فیلترینگ سایت BBC ، تصریح کرد: بنده با مسوولین و کمیته مربوطه جلساتی داشتم که در این جلسات مستندات و مدارک متنوع و متعددی به بنده ارایه شد که نشان می‌‏داد این سایت تخلفات بسیاری زیادی در مدت فعالیت خود در ارتباط با اطلاع رسانی آزاد داشته است.

وی ، تاکید کرد: مسوولین جمهوری اسلامی با وجود این حجم از تخلف ، باز هم اعلام کردند ؛ اگر این سایت نسبت به تعهدات و ضوابط مربوطه پایبندی داشته باشد ، قطعا به همان شکل می‌‏تواند به صورت کامل فعال باشد.

نماینده میبد و تفت در پاسخ به این سوال که تعهدات و ضوابطی که "بی بی سی " باید رعایت کند ، چیست؟ گفت: در یک جمله به شکل سالم فعالیت کند ، یعنی به دنبال تخریب و عبور از خط قرمزها نباشد.

  • ۸۴/۱۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">