ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قطعی مکالمات در 16 بزرگراه تهران

| دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۸۹، ۰۳:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل بهینه سازی شبکه ارتباطات سیار از آغاز فاز جدید بهینه سازی شبکه همراه اول برای رفع مشکلات خیابانهای فرعی و بزرگراهها خبر داد و گفت: این اقدام در راستای توسعه فاز چهارم شبکه رادیویی انجام می گیرد.

مجید مختارنیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فاز جدید بهینه سازی و ارتقای کیفیت شبکه تلفن همراه در 6 ماهه نخست امسال انجام می شود گفت: در این فاز بیشترین تمرکز روی پوشش خیابانهای فرعی و بزرگراهها خواهد بود و همزمان با آن توسعه شبکه را نیز خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه فاز تامین پوشش شبکه همراه اول در خیابانهای فرعی و بزرگراهها در راستای توسعه فاز چهارم شبکه رادیویی انجام می گیرد گفت: بیشتر تمرکزمان در این فاز رفع مشکلات پوششی در تهران و شهرهای بزرگ است.

مختارنیا در مورد قطعی مکالمات در بزرگراههای تهران گفت: از 46 بزرگراه موجود در حدود 30 بزرگراه با قطعی مکالمات روبرو بودیم که با بهینه سازی انجام شده در سال گذشته این آمار هم اکنون به 16 بزرگراه کاهش یافت.

وی با بیان اینکه در بهینه سازی شبکه، شاخصهای کیفی مدنظر قرار می گیرد اظهار امیدواری کرد که این اقدامات در جهت ارتقای کیفیت شبکه برای مشترکان و کاربران ملموس باشد.

مدیرکل بهینه سازی شبکه همراه اول با بیان اینکه منکر مشکلات و اختلالات در شبکه تلفن همراه نیستیم ادامه داد: استفاده بیش از حد مشترکان از تلفن همراه و رشد ترافیک ارتباطات در برخی ایام و نیز ممانعت مردمی در نصب آنتن های bts از جمله مواردی است که موجب بروز این اختلالات می شود.

وی به ممانعت های موجود در نصب دکل تلفن همراه در منطقه گیشا تهران اشاره کرد و گفت: در این منطقه با مشکلات بسیاری برای توسعه مواجه هستیم و تا زمانی که مردم و مسئولان در این باره همکاری نکنند امکان پوشش شبکه ای در این منطقه وجود نخواهد داشت.

  • ۸۹/۰۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">