ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قطع فیبر، علت اختلال در اینترنت بود

| سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۸۸، ۰۳:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

کابل جاسک - فجیره حدود ساعت 18، دوازدهم بهمن‌ماه قطع شد و طبق اعلام شرکت زیرساخت، به این ترتیب حدود 30 درصد ظرفیت اینترنت کشور کاهش یافت.

روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که این شرکت، از همان ساعات اولیه بلافاصله از طریق مسیرهای جایگزین ترافیک صدا - voice - را در بخش بین‌الملل تامین و اختلال در این بخش را برطرف کرد.

بر اساس این گزارش شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که کارشناسان این شرکت درتلاشند تا ظرفیت قطع شده را از دیگر مسیرها تأمین کنند و در این خصوص مذاکراتی با شرکت‌های تامین‌کننده پهنای باند صورت گرفته است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن، تامین امکانات یاد شده فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا اطلاع‌رسانی شرکت ارتباطات زیرساخت درباره قطعی کابل در حالی امروز انجام شد که روز گذشته معاون دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت - با تایید بروز اختلال در ارتباطات اینترنتی این موضوع را به توسعه فیبر نوری مربوط دانسته بود.

حسین شفیع در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرده بود: کار توسعه فیبر نوری در مسیر تهران، مشهد اختلالاتی را موجب شده که به احتمال زیاد تا آخر شب روز دوشنبه به اتمام می‌رسد.

  • ۸۸/۱۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">