ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قوانین دست و پاگیر ICT را شناسایی کنید

| سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۸۴، ۰۶:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

اعضای هیات مدیره‌ی نظام صنفی رایانه‌یی استان تهران با دکتر «سلیمانی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعت دیدار وگفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا ، در این دیدار، «امیر حسین سعیدی نائینی» رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور ضمن ارایه‌ی گزارشی از وضعیت فعلی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور، آمادگی سازمان نظام صنفی رایانه‌یی را جهت همکاری با دولت جدید اعلام کردند و درخواست نمودند که شفاف سازی فعالیت‌ها در راس امور وزارت خانه قرار گیرد.

در ادامه‌ی این دیداردکتر «سلیمانی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با اشاره به قوانین و مقررات دست و پاگیر که بر سر راه فعالان این حرفه در کشور وجود دارد ، از سازمان نظام صنفی رایانه‌یی خواست که این موانع و معضلات را شناسایی و برای حل آن‌ها پیشنهادهای خودرا ارایه نمایند.

همچنین وزیر، از نظام صنفی رایانه‌یی خواست که با نهضت سالم سازی فضای کسب و کار ICT با وزارتخانه همکاری کنند تا دست‌های ناسالم در بخش خصوصی و دولتی از اقتصاد ICT کشور کوتاه شود.

  • ۸۴/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">