ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اختلالات شبکه‌ی تلفن همراه به جلسه‌ای که اعضای این کمیسیون با وزیر ارتباطات داشتند اشاره کرد و گفت: آقای وزیر قول مساعد داده‌اند که رفع این مشکل در اولویت برنامه‌های کاریش باشد.

شریف حسینی در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: طی نشستی که با وزیر ارتباطات داشتیم، این موضوع را با ایشان در میان گذاشته و اعتراضات موجود در این قضیه را به وزیر منتقل کردیم.

نماینده‌ی مردم اهواز در خانه‌ی ملت، افزود: به آقای وزیر گفتیم با توجه به این‌که هم‌اکنون بخش خصوصی مخابرات را در دست دارد، انتظار این است که بخش خصوصی وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و وزارتخانه نیز نظارت خود را به نحو احسن داشته باشد.

وی گفت: آقای وزیر قول دادند که بررسی‌های مجددی را در این زمینه داشته باشد و در این راستا درخواست ایشان این بود که در بودجه‌ی سال 89 با توجه به این‌که وظیفه‌ی وزارت ارتباطات توسعه، تعمیق و نگهداری است بودجه‌ای برای این موارد دیده شود؛ چرا که مطمئنا بخش خصوصی وظیفه‌ای را در این قبال ندارد و اگر این اتفاق نیفتد ممکن است وضع از هم‌اکنون هم بدتر شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ادامه داد: در این راستا قرار بر این شد که نمایندگان عضو کمیسیون صنایع با اعضای کمیسیون تلفیق صحبتی در این زمینه داشته باشند تا در این زمینه مساعدتی صورت گیرد.

حسینی وضعیت موجود شبکه‌ی تلفن همراه و البته تلفن‌های ثابت را مطلوب ندانست و گفت: طی جلسه‌ای که با آقای تقی‌پور داشتیم، از ایشان خواستیم مثل دو وزیر قبلی زمانی را برای رفع این مشکل تعیین نکند که تا آن مقطع نتواند صحبت‌های خود را عملی کند. آقای وزیر زمانی را مشخص نکردند اما قول مساعد داده است که حل این مشکل در برنامه‌ی کاریش وجود داشته باشد و ما در این راستا انتظار حل مشکلات را داریم.

نماینده‌ی مردم اهواز در خانه‌ی ملت، با تاکید بر این‌که عدم رفع این مشکلات اصلا توجیه‌پذیر نیست، گفت: با این وضعیتی که به وجود آمده و بعضا تلفن‌ها دچار اختلال است، امنیت مکالمه بعضا از دست می‌رود و لذا هر چه سریعتر باید برای رفع این مشکلات باید فکری کرد.

وی در عین حال وزیر ارتباطات را فردی متخصص معرفی کرد و گفت: البته ایشان باید تغییراتی در معاونان و مدیران خود داشته باشد. ایشان باید به اندازه‌ی مسوولیت و اختیاری که به افراد می‌دهد از آنها پاسخگویی بخواهد و اگر کسی مسوولیت تلفن‌های ثابت و همراه را در آن وزارتخانه برعهده دارد و نتواند در مدت زمان کوتاهی این اختلالات را رفع کند، باید هر چه سریع‌تر جابجایی در مسوولیت‌ها به وجود بیاید و الا این نوع اتفاقات عادی می‌شود و در ادامه‌ی راه با مشکل مواجه خواهیم شد.

  • ۸۸/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">