ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: کاربران خانگی و حتی تجاری به تدریج شاهد کاهش 20 درصدی تعرفه پهنای باند اینترنت خود خواهند شد.

وفا غفاریان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ‌مخابرات ایران با کاهش30 درصدی تعرفه اینترنت قصد دارد بهای اینترنت را برای کاربران خانگی و حتی تجاری کاهش دهد.

وی ادامه داد:‌ این کاهش برای pap و ISP ها رخ خواهد داد و طبیعتا این شرکت‌ها در فضای رقابتی و برای جذب بیشتر مشتری اقدام به کاهش تعرفه خواهند کرد.

غفاریان اظهار امیدواری کرد که کاربران خانگی به تدریج و در فضای رقابتی حداقل 20 درصد کاهش بهای تعرفه اینترنت را داشته باشند.

معاون وزیر ارتباطات از ادامه مذاکرات با طرف چینی برای ایجاد مرکز آموزش مشترک خبر داد و گفت: شرکت مخابرات ایران برای ارایه آموزش مخابرات پیشرفته در تمامی زمینه‌ها چون موبایل، اپتیک، بی‌سیم و وای مکس توافقاتی با طرف چینی داشته است.

وی اضافه کرد: قرار است مرکز آموزش پیشرفته مخابرات با سرمایه‌گذاری مشترک و بهره‌گیری از دانشجو، استاد و تجهیزات ایرانی و چینی در اصفهان ایجاد شود.

غفاریان پیش‌بینی کرد که مذاکرات ایجاد این مرکز آموزش ظرف 2 ماه آینده نهایی و منجر به عقد قرارداد شود.

  • ۸۶/۰۳/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">