ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به گفته رئیس شورای رقابت، شرکت مخابرات علاوه بر پیشنهاد تغییر تعرفه‌های تلفن، در خواست قیمت‌گذاری خدمات ویژه مخابراتی را نیز داشت که در آخرین جلسه شورا، این مورد در چارچوب مقررات به شرکت مخابرات واگذار گردید.

جمشید پژویان در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که تصمیم شورای رقابت در خصوص قیمت‌گذاری خدمات ویژه مخابراتی چه بود، اظهار داشت: خدمات ویژه شرکت مخابرات، خدماتی است که یک به یک ارائه می‌شوند و مشتریان این خدمات، عده‌ای از مردم نیستند؛ بلکه در این خدمات، طرف مخابرات، تک بنگاه‌ها، اشخاص حقیقی یا اشخاص حقوقی هستند.

رئیس شورای رقابت افزود: در مورد خدمات ویژه مخابرات، این مورد را شورای رقابت به شرکت مخابرات واگذار کرد که این شرکت در چارچوب مقررات در این موارد اقدام کند.

وی ادامه داد: البته برخی شرایط نیز در این رابطه لحاظ شده که در فرصت نزدیکی اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، پیش از این پژویان با اعلام تصمیم شورای رقابت در خصوص تعرفه‌های تلفن ثابت و تتلفن همراه، گفته بود: شرکت مخابرات درخواست دیگری نیز برای قیمت‌گذاری خدمات ویژه‌ مخابراتی داشته است.

  • ۹۰/۰۸/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">