ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

لزوم تایید قرارداد اپراتورها با مشترکان

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۴:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات درباره این که خط تلفن همراه مشترکانی که بیش از 30 هزار تومان بدهی داشته باشند، قطع می شود، گفت: با توجه به اینکه سیم‌کارت‌های دائمی تلفن همراه دارای ودیعه هستند، اپراتورهای تلفن همراه حق ندارند مبنای قطع خطوط مشترکان را مبلغ 30 هزار تومان قرار دهند.

غلامرضا داداش‌زاده در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: کلیه قراردادهایی که اپراتورهای تلفن همراه با مشترک دارد باید به تایید رگولاتوری برسد و تاییدیه مربوط به این موضوع از سوی رگولاتوری صادر نشده است.

وی تصریح کرد: قرارداد مشترکانی برای حوزه نظارت رگولاتوری اعتبار دارد که از طرف معاونت صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تایید شده باشد و ملاک ما مصوبات هیات مدیره مشترک مخابرات ایران نیست.

او در پایان با بیان اینکه این مصوبه داخلی است و به تصویب ما نرسیده ابراز کرد: این موضوع نیز به تایید رگولاتوری نرسیده است بنابراین ما آن را قبول نداریم و این چالشی است که هنوز حل نشده است.

  • ۹۱/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">