ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مانع ورود ارتباطات سیار به بورس اعلام شد

| چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۸۵، ۰۶:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ، مانع عرضه شرکت ارتباطات سیار، پرسودترین زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی مخابرات به بورس را تازه تاسیس بودن این شرکت ، اعلام کرد.
به‌گزارش شرکت مخابرات ایران ، " وفا غفاریان " گفت: این شرکت در سال ‪ ۱۳۸۴‬تاسیس شده و هنوز سه سال مهلت تعیین شده برای پذیرش آن در بورس طی نشده‌است.
طبق فرمان مقام معظم رهبری به دولت برای اجرای بند ج اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسی ناظر بر خصوصی‌سازی ، وزارتخانه‌ها و سازمانهای دولتی باید شرکتهای غیرپایه‌ای خود را از طریق بورس به بخش غیردولتی واگذار کنند.
غفاریان همچنین گفت: هم‌اکنون کمیته‌های ویژه‌ای برای بررسی خصوصی‌سازی و عرضه شرکتهای دولتی طبق این بند قانون اساسی، در دولت تشکیل شده و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شخصا در این جلسه‌ها شرکت می‌کند.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات افزود: " خصوصی‌سازی با عرضه سهام شرکتهای سودده در بورس از جمله شرکت ارتباطات سیار، می‌تواند ضمن اصلاح ساختار اقتصادی در راستای اجرای سیاستهای اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسی و بهبود بازار خدمات ارتباطی در ارتقا و بهبود اوضاع بورس نیز موثر باشد".
" وحید صدوقی " مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار، اواخر خردادماه گذشته با بیان اینکه ارائه سهام این شرکت به بورس طبق برنامه چهارم توسعه در دستور کار برنامه‌هایش است، افزود: برای این کار باید ساختار شرکت اصلاح و از جمله حسابها و هزینه‌های آن شفاف‌سازی شود.

  • ۸۵/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">