ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انجمن ICT، همه ساله مجمع خود را مهر ماه برگزار می‌کند که در سال جاری به دلیل همزمانی با مراسم شب‌های قدر، این مجمع با کمی تاخیر و احتمالا هفته آینده برگزار می‌شود.
دکتر شفیعی، رئیس جمعیت ایرانی پیشبرد ارتباط صنعت و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: انجمن ICT ایران درحال حاضر 500 عضو به عنوان شخصیت حقیقی و 30 عضو به عنوان شخصیت حقوقی شامل شرکت‌ها و دانشگاه‌ها دارد که با توجه به قرارداشتن در عصر ارتباطات و اطلاعات، انتظار حضور اعضای بیشتری در این انجمن داریم.

وی، اظهار امیدواری کرد که تعامل دوجانبه انجمن ICT با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از محورهای اصلی این حوزه افزایش یافته و استفاده بیشتری از توانمندی انجمن جهت ارائه مشاوره و تبادل نظر صورت گیرد.

شفیعی اظهارداشت: البته راهکارهای اتخاذ تدابیر درجهت ارتباط نزدیک‌تر با این حوزه و ارائه مشاوره و استفاده از نظرات به منظور توسعه و ارتقاء انجمن در حال بررسی است.

وی، از دیگر اقدامات انجمن ICT، به برگزاری جلساتی با مسوولین در این حوزه اشاره کرد و گفت: هدف از این نشست‌ها، برقراری رابطه و تعامل نزدیک و استفاده از امکانات آن‌ها در راستای توانمندی انجمن بوده است.

شفیعی اظهارداشت: انجمن‌ها نقش مفیدی را در راستای ارتقای هر بخش ایفا می‌کنند، چراکه غیردولتی بوده و ارتباط آنها با طیف وسیعی از متخصصین و مدیران ارشد امکان ارائه مشاوره‌های مناسب به نهادهای مختلف را فراهم می‌سازد.

شفیعی، به چاپ 8 کتاب در مقوله‌های مربوط به ICT اشاره و تصریح کرد: این کتاب‌ها در زمینه دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، آموزش الکترونیک و عصر اطلاعات است و مطالعه آن برای علاقه‌مندان مناسب ارزیابی می‌شود.

  • ۸۶/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">