ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجوز اپراتور سوم تا پایان سال ارائه می شود

| سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۸۷، ۰۱:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارائه لایسنس (مجوز) اپراتور سوم تلفن همراه تا پایان سال جاری خبر داد.

محمود خسروی درگفت وگو با خبرنگارموبنا اظهارداشت: تا پایان سال برنده مزایده اپراتورسوم مشخص می شود و طبق پروانه، این اپراتور تا هفت ماه پس از دریافت لایسنس باید سیم کارت های خود را در بازارعرضه کند.

وی که درحاشیه بازدید ازنمایشگاه ایران تله کام 2008 که از دوم تا پنجم آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپاست،درغرفه پایگاه اطلاع رسانی موبنا حضوریافت ، افزود: برخی از 9 شرکتی که اسناد خود را برای ارزیابی تحویل داده اند، شریک خارجی خود را نیزانتخاب کرده و مابقی این شرکت ها نیز پس از مرحله ارزیابی زمان خواهند داشت تا اپراتور و سرمایه گذار خارجی خود را انتخاب کنند.

خسروی با تاکید براینکه انتخاب برنده اپراتورسوم تلفن همراه، بدون حضورشریک خارجی بی معنی است، اظهار داشت: این که رسانه ها اعلام می کنند که شرکت های خارجی از مزایده استقبال نکرده اند، تصوراشتباهی است چرا که دراین مرحله کنسرسیوم های داخلی مدارک اولیه را عرضه کرده و در مراحل بعدی شریک خارجی خود را معرفی می کنند.

وی افزود: اینکه یک شرکت خارجی از حضور دراین مزایده انصراف داده است را نباید به تمام شرکت های خارجی تعمیم داد.

رییس سازمان تنظیم مقررات، دارا بودن حداقل دو میلیون مشترک و نیز توان مالی را از جمله شرایط مطرح بودن یک اپراتور خارجی برشمرد و یاداور شد: شرایط حضور در این مزایده دراسناد آن آمده است وهر اپراتوری که این خصوصیات را داشته باشد از دید ما مطرح است.

گفتنی است اپراتور روسی مگافون که اواخراردیبهشت ماه امسال دفترنمایندگی خود را به طور رسمی و با حضور مسئولان وزارت ارتباطات در تهران افتتاح کرد و مدیران ارشد این اپراتور نیز اعلام کرده بودند که قصد سرمایه گذاری در پروژه اپراتور سوم را دارند،هفته گذشته ازحضور در پروژه اپراتور سوم و سرمایه گذاری در ایران انصراف داد.

  • ۸۷/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">