ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجوز اپراتور شبکه علمی ۵ سال دیگر هم تمدید شد

| دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

پروانه سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برای پنج سال دیگر جهت ایجاد و بهره برداری از شبکه علمی کشور تمدید شد.

به گزارش تسنیم، پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه علمی کشور پنج سال گذشته از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به نمایندگی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا ‌شد.

این پروانه در راستای ضوابط مصوبه جلسه شماره 101 در سال 89 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و با اعتبار اولیه پنج ساله به صورت غیرانحصاری اعطا شد.

قرار بود با اجرایی شدن این پروژه، تمامی دانشگاه ها و مراکز علمی که محتوای ارزشمند تولید می کنند به این شبکه متصل شوند و به اعتقاد مسئولان وقت رگولاتوری ارتباطات، این پروانه لازمه اجرایی شدن نقشه جامع علمی کشور بود.

به گزارش تسنیم، دولت در زمان اعطای این پروانه اعلام کرد که بعد از این دوره آموزشی (پنج ساله) و پس از ارائه گزارش و با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات این اعتبار برای دوره‌های پنج ساله قابل تمدید است.

با این حال، اکنون پروانه بهره‌برداری از شبکه علمی کشور برای پنج سال دیگر تمدید شده است و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران تا تیر ماه سال 1400 اجازه بهره برداری از این شبکه را دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">