ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

محدودیت اینترنت به دولت نهم مربوط نمی شود

| يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۸۸، ۰۲:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

محدودیت اینترنت را دولت نهم برقرار نکرده بود

موبنا - وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: محدودیت اینترنت در 4 سال گذشته مربوط به ارائه گزارش ناپخته عده ای به مقامات عالی بود.

به گزارش موبنا ، دکتر محمد سلیمانی امروز (یکشنبه) در مراسم تودیع خود و معارفه مهندس تقی پور وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نهضت به روز رسانی تلفن ثابت ظرف حدود 2 سال در دوره 4 سال اخیر وزارت ارتباطات به ثمر نشست. این در حالی بود که تلفن ثابت در برخی نقاط تهران حدود یک میلیون تومان خرید و فروش می شد.

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وجود مشکلات شبکه تلفن همراه و پست بانک درگذشته اظهار داشت: طی سالهای اخیر شبکه تلفن همراه در دورترین نقاط کشور حضور جدی دارد و پست بانک نیز در روستاهای کشورخدمات ارائه می دهد. ضمن اینکه بهای فروش سیمکارت در 4 سال گذشته به شدت افت کرد. سلیمانی برنامه ریزی را کلید موفقیت در مدیریت اجرایی دانست و گفت: برنامه ریزی درست و کنترل آنها توانست در 4 سال گذشته کمک شایانی در حوزه ICT کند.

وی شبکه تلفن همراه، ثابت، اینترنت و رشد فزاینده آنها را از دستاوردهای مهم وزارت ارتباطات در دولت نهم بیان کرد و گفت: 21 هزار بانک و باجه های بانکی به شبکه اینترنت کشور ملحق شد و بسترهای خدمات الکترونیکی فراهم شده است.

وزیر سابق ارتباطات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال جاری را نقطه عطفی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و افزود: این اینتخابات عملکرد موفق ما را در این حوزه نشان داد.

وی با انتقاد از ارائه گزارش ناپخته درباره اینترنت به مقامات عالی و برقراری محدودیت سرعت اینترنت را از مواردی دانست که منجر به انتقادات شدید از وزارت ارتباطات و دولت نهم شده که این روند در دولت دهم نیز ادامه دارد.

  • ۸۸/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">