ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات آخرین درخواست بورس را تحویل داد

| چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۸۷، ۰۲:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

مصوبه مجمع مخابرات ایران درباره افزایش سرمایه مخابرات یکشنبه هفته جاری، به سازمان بورس تحویل داده شده است.

صابر فیضی - مدیر عامل شرکت مخابرات ایران - با بیان این مطلب اظهار کرد: صورت‌جلسه مجمع فوق‌العاده مخابرات ایران برای افزایش سرمایه به عنوان آخرین درخواست سازمان بورس به مسوولان ذی ربط تحویل داده شد.

وی افزود: پس از تعیین میزان افزایش سرمایه از سوی سازمان حسابرسی و ابلاغ آن به بورس، سازمان بورس خواستار مصوبه مجمع فوق‌العاده برای این منظور شده بود.

او خاطر نشان کرد: اواخر ماه گذشته، شرکت مخابرات ایران در تابلوی اول بورس وارد شد که با این کار شرایط لازم برای عرضه سهام این شرکت فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: پیش از این، مسوولان ذی‌ربط 16 سوال از شرکت مخابرات ایران مطرح کرده بودند که به تمامی آن‌ها پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: "تبدیل شرکت مخابرات از سهامی خاص به سهامی عام"، "اطلاعات مالی پیش‌بینی شده براساس پروانه فعالیت اپراتور"،" اطلاعات مربوط به طرح‌های توسعه‌یی"، "وضعیت املاک"، "تعهد سازمان خصوصی‌سازی بر عرضه سهام شرکت مخابرات" از جمله سوالات مطرح شده بوده است.

فیضی با بیان این مطلب که تعیین میزان "کاهش سرمایه" مخابرات نیز از دیگر درخواست‌های مطرح شده بوده است، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون اقتصادی دولت، مقرر شده است تا مبلغ 336 میلیارد تومان از اموال مخابرات برای اعمال حاکمیت به وزارت ارتباطات انتقال پیدا کند.

وی گفت: پیش از این، صورت‌های مالی حسابرسی سال‌های 84 و 85 و شش ماهه نخست سال 86 به بورس تحویل و صورت‌های مالی منتهی به پایان سال 86 حسابرسی نشده به بورس ارایه شده است.

  • ۸۷/۰۵/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">