ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات آماده ارایه خدمات به بانک ها است

| دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۸۷، ۰۴:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:مخابرات آمادگی دارد تا تمامی امکانات مورد نیاز بانک ها را برای عملیاتی شدن بانکداری الکترونیکی ارائه دهد.

به گزارش فارس محمد سلیمانی در مراسم رونمایی نرم افزار فراز، ضمن بیان این مطلب، اظهارداشت: شرکت های فعال حوزه ICT آمادگی دارند تا نیازهای بانک ها را در همه زمینه ها برطرف کنند.

وی افزود: مدیران بانکی نیز باید نیازهای خود را به شرکت مخابرات ارائه دهند بگذارند تا برنامه ریزی های لازم برای برطرف شدن آن ها صورت گیرد.

سلیمانی با اشاره به فراهم شدن مقدمات ورود اپراتور سوم به کشور تصریح کرد: بانک ها نیازهای خود را به مدیران اپراتور سوم ارائه دهند تا در تجهیزات و امکانات خود مدنظر قرار دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ویژگی های پست بانک گفت: پست بانک به واسطه افزایش نقاط دسترسی در روستاها و شهرها توانسته است منابع مالی خود را افزایش و به سود دهی برسد.

وی ادامه داد: هم اکنون با یک مدیریت مناسب و ایجاد سیستم اقتصادی صحیح و سالم، درآمد و هزینه ها در این بانک متعادل شده است.

سلیمانی ضمن بیان این مطلب که پیشرفت های کشور در همه زمینه ها بسیار بالا و چشم گیر است، تصریح کرد: نصب 121 هزار کیلومتر فیبرنوری و یا راه اندازی 25 هزار سایت تلفن همراه (BTS) بخشی از این دستاوردها در حوزه ارتباطات است.

وی تأکید کرد: در صورتی که به جوانان میدان داده شود می توانند کارهای بسیار سخت را عملی کنند که از جمله آن ها می توان ورود به فضا را اشاره کرد.

وزیر ارتباطات اظهار داشت: ملت ایران طی 30 سال گذشته از شعارها و ارزش های خود دفاع کرده و الگو سازی کرده‌اند.

  • ۸۷/۱۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">