ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات تا 4 ماه آینده کاملا" خصوصی می شود

| يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۸۷، ۰۱:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: دولت با واگذاری شرکت مخابرات اجازه داد تا بخش خصوصی وارد منطقه حساس و استراتژیکی شود و این شرکت تا 4 ماه آینده با واگذاری 50 درصدی سهام کاملا خصوصی خواهد شد.

به گزارش فارس، غلامرضا حیدری کردزنگنه که میهمان تلفنی نشست ویژه خبری شبکه 2 در شب گذشته بود در خصوص عرضه 5 درصد از سهام مخابرات که روز گذشته به قیمت هر سهم 150 تومان و به ارزش کل 344 میلیارد تومان کشف قیمت شده بود اظهار داشت: شرکت مخابرات یک هلدینگ 31 شرکتی است که دولت با واگذاری آن به بخش خصوصی اجازه داد تا وارد منطقه حساس و استراتژیکی از صنعت شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با ورود این شرکت به بورس تنوع بخشی صنایع افزایش یافت و موجب شد علاوه بر واگذاری شرکت‌های از حوزه‌های نفت، فولاد و معدن ریسک بازار سهام کاهش و انگیزه‌ها افزایش یابد.

معاون وزیر اقتصاد تصریح کرد: در حالی 20 درصد از سهام مخابرات به سهام عدالت واگذار شد که علاوه بر عرضه 5 درصدی سهام در روز گذشته، 5 درصد دیگر به کارکنان آن اختصاص داده شد.

کردزنگنه ادامه داد: وضعیت عرضه تدریجی یا بلوکی سهام باقی مانده مخابرات ظرف چند روزه آینده توسط دولت مشخص می شود.

وی افزود: تا 4 ماه آینده 50 درصد از سهام شرکت مخابرات واگذار می شود و این شرکت کاملا" خصوصی خواهد شد تا هیأت مدیره آن از بخش خصوصی باشد.

وی تصریح کرد: با عرضه یک تا 2 درصد دیگر از سهام مخابرات بیش از 51 درصد از سهام آن واگذار خواهد شد.

  • ۸۷/۰۵/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">