ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات سهامی عام شد

| سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۸۷، ۰۳:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته‌ی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، این شرکت با ورود به بورس با تحول عظیمی روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش (ایسنا)، صابر فیضی با بیان این که تمام کارها و مراحلی که از شرکت مخابرات ایران در زمینه‌ی خصوصی‌سازی خواسته شده، انجام شده است، اظهار کرد: آخرین بند این موضوع ثبت شرکت مخابران ایران به عنوان سهامی عام بود که روز گذشته نیز این کار صورت گرفته و شماره‌ی ثبت نیز به آن‌ها اعلام شد.

وی با بیان این که از جمله مباحث باقی‌مانده در این مورد در حوزه‌ی وزارت اقتصاد و دارایی است اظهار کرد: مباحثی پیرامون حسابرسی و مواردی از این قبیل از جمله اقداماتی است که در زمینه‌ی خصوصی‌سازی باید انجام بگیرد که این کار نیز در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: تا جایی که از ما اطلاعاتی خواسته بودند ارائه داده و اعلام کردیم که اگر مطالب دیگری نیز از ما بخواهد ارایه خواهیم داد.

وی با اشاره به بحثی که بورس مبنی بر داشتن ترافیک عرضه‌ی سهام شرکت‌ها اعلام کرده اظهار کرد: امیدواریم این بحث نیز به زودی حل شود و شاهد فروش پنج درصد شرکت مخابرات برای کشف قیمت باشیم.

او گفت: از جمله مواردی که در زمینه ورود به بورس و خصوصی‌سازی شدن با آن مواجه‌ شدیم، قوانین و مقررات دست و پاگیر دولتی است که با ورود به بورس و فروش شرکت مخابرات امیدواریم این موارد نیز بهبود یافته و وضعیت بهتر شود و با قوانین خوبی برای اجرا روبه رو باشیم.

فیضی که در مراسمی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات سخن می‌گفت، اظهار امیدواری کرد که وضعیت پرسنل نیز بعد از خصوصی‌سازی بهتر شود و بتوانیم از قوانین خصوصی‌سازی استفاده کنیم و وضیعت فعلی نیز بهبود یابد.

  • ۸۷/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">