ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات سود سال 88 را به بورس اعلام می کند

| دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۸۷، ۰۱:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ارایه سود هر سهم (EPS) سال 88 تا پایان هفته جاری به بورس خبر داد و گفت: این EPS براساس بودجه ای که در هیات مدیره به تصویب رسیده است، به مسئولان سازمان بورس ارائه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، "صابر فیضی" روز دوشنبه افزود: بودجه نهایی مخابرات در قالب لایحه بودجه 88 باید به تصویب نهایی مجلس شورای اسلامی برسد، ضمن آنکه در صورت تغییر از سوی مجلس، تغییرات نیز به مسئولان بورس اعلام خواهد شد.

وی در خصوص جلسه مجمع عمومی مخابرات نیز گفت: دومین جلسه مجمع عمومی مخابرات پس از عرضه شدن سهام در بورس 13 اسفند ماه جاری برگزار می شود.

فیضی افزود: معاون وزیر اقتصاد به نمایندگی از دولت، نماینده سهام عدالت و دیگر سهامدارانی که طی روز گذشته و امروز تقاضای خود را برای حضور در مجمع اعلام کرده بودند ، از دیگر حاضران این جلسه هستند.

وی با بیان اینکه ترکیب هیات مدیره آینده مخابرات پنج نفره خواهد بود، تصریح کرد: چهار نفر از این تعداد دولتی و یک نفر نیز از سوی سهام عدالت انتخاب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: براساس قانون تجارت و ماده 25 اساسنامه شرکت مخابرات ایران، هر کس به میزان رای خود می تواند در این انتخابات شرکت کند.

گفتنی است،‌ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران سود پرداختی هر سهم به صاحبان سهام برای سال جاری را براساس مصوبه مجمع عمومی 130 ریال اعلام کرده بود که با توجه به تعداد

سهام واگذار شده در مجموع باید 178 میلیارد تومان به صاحبان سهام پرداخت شود.

  • ۸۷/۱۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">