ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات ششمین شرکت ارزش افزوده ایران

| يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت به لحاظ ارزش آفرینی و بهره گیری از نیروهای متخصص و توانمند ششمین شرکت مطرح ایران از لحاظ ارزش افزوده است.

دکتر ˈسید مصطفی سید هاشمیˈ در آیین بهره برداری از 476 طرح مخابراتی استان مرکزی گفت: شرکت مخابرات از زمان خصوصی سازی تاکنون سه ماموریت مهم را بر عهده داشته و به واسطه عمل به آن توانسته ارزش آفرینی اقتصادی کند.

وی ادامه داد: توجه به ظرفیت ها و توانمندی های نیروی انسانی، تقویت سودآوری ذینفعان و رفع دغدغه های حاکمیت از جمله برنامه های اساسی شرکت مخابرات ایران است.

سید هاشمی اضافه کرد: ایجاد امنیت پایدار و رعایت حریم خصوصی مشترکان از خواسته های حاکمیت به شمار می رود که شرکت مخابرات با تمام سعی و اهتمام خود به دنبال افزایش ضریب ایمنی زیر ساخت های شبکه است.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران بیان کرد: سال گذشته شرکت مخابرات 36 هزار میلیارد ریال ارزش آفرینی و درآمد خود را به منظور تحقق برنامه ها در اختیار دولت قرار داده است.

وی اجرای طرحˈ هم کد سازی ˈ شبکه مخابراتی استان مرکزی را از برنامه های مهم این شرکت دانست و افزود: با اجرای این طرح امکان تماس از هر نقطه این استان با شهرهای دیگر آن بدون افزایش تعرفه صورت می گیرد که با اجرای این طرح میزان درآمدهای مخابرات نسبت به مدت مشابه سال قبل 140 میلیارد ریال کاهش داشته است که این کاهش به دلیل عدم افزایش تعرفه های مخابراتی بوده است.

او گفت: موفقیت امروز شرکت مخابرات مرهون تلاش نیروی انسانی متخصص است که با اتکای به دانش بومی و استفاده از ظرفیت های داخلی سبب توسعه زیر ساخت های مخابراتی شده اند.

سید هاشمی تصریح کرد: شرکت مخابرات با توجه به مصوبه های دولت افزایش تعرفه مخابراتی را در دستور کار ندارد و همچنان با تعرفه های گذشته خدمات خود را به مشترکان ارائه می دهد.

  • ۹۲/۱۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">