ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات طلب PAPها را پرداخت

| يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۸۹، ۰۲:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مابه‌التفاوت اجاره سیم مسی به PAP‌ها عودت داده شده، گفت: مخابرات اکثر این مبلغ را عودت داده و در چند شهر نیز بنابر درخواست papها در فیش تلفن مشترکان اعمال کرده است.

صابر فیضی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه بخش زیادی از مابه‌التفاوت اجاره سیم مسی به شرکت‌های PAP بازگردانده شده، گفت: در برخی استان‌ها PAP ها تمایل داشتند، مبلغی که مخابرات می‌خواهد به مشترکان بابت مابه‌التفاوت اجاره سیم مسی برگرداند را روی فیش بازگرداند و البته مخابرات نیز می‌دانست از چه کسی چه مبلغی را گرفته است.

وی ادامه داد: فردای روزی که مصوبه تصویب شد، با توجه به اینکه می‌دانستیم از چه کسی چه مبلغی را گرفته‌ایم در استان‌هایی که تمایل PAP ها به این صورت بود محاسبه کردیم و مبلغ را بازگرداندیم.

مدیرعامل مخابرات ایران تاکید کرد: اکثر پول به شرکت‌های PAP بازگردانده شده و از اینکه آیا PAP‌ ها این پول را به مشترکان بازگردانده‌‌اند یا نه، خبری نداریم.

وی در خصوص اینکه آیا پرداخت مابه‌التفاوت روی فیش مشترکان، برای مشترکان تهران نیز بوده گفت: در تهران این گونه عمل نشده و بیشتر در استان خراسان رضوی و چند شهر کوچک به این شکل اعمال شده است.

وی در خصوص اینکه بازپرداخت چه دوره‌ای روی فیش مشترکان اعمال شده، گفت: حدود شهریور سال 87 و پس از ابلاغ مصوبه به استان ها روی فیش مشترکان اعمال شد.

به گزارش فارس، پس از لازم‌الاجرا شدن مصوبه کاهش قیمت سیم مسی، قرار بر این شد که شرکت مخابرات مبلغ ما به التفاوت را به شرکت‌های PAP پرداخت کند و PAP ها نیز مبلغ را به مشترکان خود باز گردانند.

  • ۸۹/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">