ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات 4 طرح الکترونیکی جدید ارایه می‌کند

| سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۰، ۰۳:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت : در جهت توسعه روابط عمومی الکترونیکی، از چهار طرح جدید همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام بهره برداری می شود.

به گزارش شرکت مخابرات ایران ، ' داوود زارعیان ' روز سه شنبه افزود: سایت جدید شرکت مخابرات ایران با قابلیت های Web2 اولین طرح این دفتر است که نسخه آزمایشی آن هم اکنون توسط کارشناسان این دفتر در حال استفاده است.

وی افزود: سامانه مانیتورینگ رسانه های کشور از جمله جراید ، رادیو و تلویزیون که جایگزین مجموعه بریده جراید شرکت مخابرات ایران می شود و قابلیت استفاده در تمامی شرکتهای مخابرات استانی و شرکتهای تابعه بصورت همزمان را دارد، دومین طرح آماده بهره برداری است.

زارعیان گفت: همچنین نشریه الکترونیکی ارتباطات آنلاین به منظور ارتباطات سریع و دوطرفه با همکاران شرکت های مخابراتی در سراسر کشور و نظرسنجی الکترونیکی که به وسیله سامانه ارسال پیامک به مخاطبان خود عمل می کند سومین و چهارمین طرح روابط عمومی شرکت مخابرات ایران است که قابلیت دسته بندی مخاطبان ، دریافت پاسخ بصورت پیامک و تحلیل و ترسیم نمودار نتیجه نظرسنجی را دارد.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: این طرحها 24 تا 27 آبان ماه همزمان با برگزاری نمایشگاه صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی ( تلکام 2011 ایران ) به بهره برداری می رسد و کارشناسان در این نمایشگاه آماده جوابگویی به مراجعان و تشریح جزییات این طرحها خواهند بود .

  • ۹۰/۰۸/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">