ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مراکز ارزان خرید در استانبول را بشناسید!

| چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۳۱ ق.ظ | ۰ نظر

استانبول را نه تنها به خاطر جاذبه های تفریحی و تاریخی اش می شناسند بلکه به دلیل داشتن مراکز خرید مهمی که دارد، سالانه میزبان توریست های بسیاری به ویژه از ایران است. در مراکز خرید استانبول می توانید از با کیفیت ترین اجناس ترکی خرید کنید. خرید در استانبول در خیابان های پر زرق و برق این شهر لذت فراموش نشدنی ای دارد. اگر بلیط هواپیما استانبول خود را تهیه کرده اید و راهی این شهر هستید در ادامه با ما همراه باشید تا مراکز خرید استانبول را بشناسید.

مراکز خرید استانبول کجاست؟


1.    بازار قدیمی استانبول
 
بازار مصری ها یا همان بازار قدیمی استانبول بازاری است که بیشتر برای خرید سوغاتی به ویژه صنایع دستی و زیورالات مناسب است. این بازار در نزدیکی مسجد ایاصوفیه قرار گرفته و علاوه بر موارد گفته شده، خوراکی های خوشمزه ای را نیز به فروش می رساند. باقلوای تازه و معروف ترکیه ای، میان وعده های خوش طعم و رستوران های به نامی نیز در این محدوده هستند که قطعا خاطره خرید از بازار مصری ها را برای همیشه در ذهنتان ماندگار می کند.


2.    مرکز خرید اولیویوم
Olivium Outlet Center یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که برای یک خرید به صرفه و اقتصادی، مناسب است. کالاهایی که در این مرکز خرید می بینید، شاید مد روز نباشند اما کیفیت فوق العاده ای دارند. برای خرید سوغات نیز، این مکان جزو مرکز خریدهایی است که می توان سوغات مناسبی تهیه کرد.


 


1.    گراند بازار استانبول
یکی از جذاب ترین مراکز خرید استانبول که همیشه مملو از جمعیت دل شادی است که قصد خرید دارند، "گرند بازار استانبول" است. گرند بازار جزو مراکز خرید مهم استانبول است که امکان ندارد بعد از دیدن کالاهای زیبا و با کیفیت آن، دست خالی از این بازار برگردید. اگر با هر وسیله ای اتوبوس، قطار و یا با خرید بلیط هواپیما به استانبول رفته اید حتما از این بازار دیدن کنید.

 

2.    مرکز خرید اوت لت ویاپورت
یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید اوت لت ویاپورت است که در سال 2008 افتتاح شده است. این مرکز نه تنها برای خریدی دلچسب مناسب است بلکه مناظر اطراف این مرکز خرید، مکانی تماشایی است که بی شک، دوربین های شما را آماده به عکس نگه می دارد.


3.    استانبول مال
یکی از مراکز خرید استانبول که جذابیت های غافلگیرانه ای دارد، مرکز خرید استانبول مال است که در بخش اروپایی ترکیه قرار گرفته است. به استانبول مال بروید و پس از خرید از برندهای مطرح دنیای مد، به سرگرمی های آن بپردازید. شهربازی و سینمای استانبول مال همراه با فودکورت بی نظیرش، یک تفریح به یادماندنی در استانبول است.


4.    مرکز خرید فروم استانبول
مرکز خرید فروم استانبول که در بخش اروپایی ترکیه قرار گرفته، یکی از بزرگترین مراکز خرید این کشور است که سالانه بالغ بر 20 میلیون بازدید کننده دارد و می توانید در تور استانبول از آن دیدن کنید. در این مرکز خرید، همچون استانبول مال شاهد مراکز تفریحی و حضور برندهای معتبری همچون Zara، M&S و Saturn و ... هستیم.


5.    مرکز خرید ایستینه پارک استانبول
ایستینه پارک استانبول، از مراکز خرید بزرگ استانبول و البته با کلاس این شهر است. 4 طبقه بزرگ که در مجموع 300 مغازه شیک و لاکچری را درون خود جای داده است، منتظر حضور گرم شماست. برندهای مطرحی همچون زارا، پرادا، شنل، دیور، مکس مارا و آرمانی، در این مرکز خرید وجود دارند که قیمت هایشان، بر خلاف اسم های بزرگی که دارند، بسیار مناسب است.


6.    مرکز خرید زورلو استانبول
مرکز خرید زورلو استانبول هم یکی دیگر از مراکز خرید شیک و لاکچری این شهر است که با بیش از 180 مغازه مختلف، مکانی برای یک خرید دل چسب و بی نظیر را فراهم کرده است. نخستین نمایندگی اپل در ترکیه نیز، در یکی از مغازه های زورلو قرار دارد.


7.    مرکز خرید پالادیوم استانبول
مرکز خرید پالادیوم استانبول کم از مرکز خرید پالادیوم ایران ندارد. این مرکز خرید هم با توجه به دارا بودن 190 مغازه لاکچری، می تواند تمام نیازهای خرید شما را برطرف کند. در این مرکز خرید از پوشاک بچگانه و مردانه و زنانه گرفته تا عطر و لوازم آرایشی و خوراکی های خوشمزه، وجود دارند.


8.    مرکز خرید کانیون
در این مرکز خرید می توانید اجناس غیرترک را هم پیدا کنید. یکی از ویژگی های جالب این مرکز خرید، وجود 9 سالن سینمایی است که در آن قرار دارد و مرکزی برای تفریح استانبولی ها محسوب می شود. در این مرکز خرید 160 فروشگاه وجود دارد که تقریبا همه کالاهای مورد نیاز شما در آن قرار دارد. بیشترین چیزی که شما را شگفت زده می کند، معماری ویژه این مرکز است. معماری دایره ای این مرکز خرید، فروشگاه ها و رستوران های آن، سالن های سینما و تئاتر، شما را شگفت زده می کند.

(این مطلب یک رپورتاژ آگهی است.)

  • ۹۸/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">