ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مردم رغبتی به تلفن ثابت اعتباری ندارند

| جمعه, ۷ خرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، با اشاره به انجام یک طرح بازار سنجی در خصوص میزان تقاضا برای تلفن ثابت اعتباری، گفت: براساس نتایج این طرح پیش بینی می شود مردم رغبت چندانی به استفاده از تلفن ثابت اعتباری نداشته باشند.

"محمد روح اللهی" به ایرنا، افزود: ودیعه و حق اتصال تلفن ثابت هم اکنون 50 هزار تومان است که رقم بالایی محسوب نمی شود، بنابر این مشتریان تمایلی به استفاده از تلفن ثابت اعتباری ندارند.

وی با اشاره به استقبال مردم از سیم کارت های اعتباری تلفن همراه، گفت: دلیل این استقبال، تفاوت قیمت سیم کارت دایمی و سیم کارت اعتباری است، سیم کارت دایمی 288هزار تومان و سیم کارت اعتباری 10 هزار تومان است که این تفاوت قیمت، خرید سیم کارت اعتباری را برای مشتری توجیه می کند ولی در تلفن ثابت اعتباری این میزان تفاوت قیمت وجود ندارد.

روح اللهی گفت: مجموعه این عوامل سبب شده که شرکت مخابرات در مورد راه اندازی سرویس تلفن ثابت اعتباری تردید داشته باشد و دست نگهدارد ولی ارایه خدمات تلفن ثابت اعتباری همچنان تحت بررسی است و تصمیم قطعی در مورد آن گرفته نشده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات تهران در مورد راه اندازی سیستم پیامک از تلفن همراه به تلفن ثابت نیز گفت: برای راه اندازی این سیستم نیاز به تجهیزات جدید داریم که در صورت تامین آن ، امیدارم تا شهریور ماه سال جاری موفق به راه اندازی سیستم پیامک از تلفن ثابت به همراه و بالعکس شویم.

روح اللهی گفت: پیامک ثابت به ثابت راه اندازی شده ولی به دلیل مجهز نبودن گوشی تلفن اغلب مشترکان از آن استقبال چندانی نشده است.

  • ۸۹/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">