ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشترکان رایتل باز هم جهش می‌کنند؟!

| شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر اپراتور سوم موبایل گفت: اسفند سال گذشته ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار سیم‌کارت فروختیم و امسال نیز برنامه داریم تا این تعداد را به ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار سیم‌کارت برسانیم.

به گزارش تسنیم، مجید صدری با بیان اینکه از شهریور سال گذشته انحصار ما برداشته شد و در خدمت دو اپراتور دیگر (همراه اول و ایرانسل) در زمینه خدمات نسل‌های سوم و بالاتر بودیم، گفت: پوشش شبکه ما اسفند ماه سال 93 به نسبت اسفند 92 به رشد 38 درصدی رسید و پوشش آن از 168 شهر به 233 شهر رسید؛ در نظر داریم تا این پوشش را به 407 شهر در سال جاری برسانیم.

مدیر عامل اپراتور سوم موبایل با بیان اینکه اسفند سال گذشته 5 میلیون و 250 هزار سیم‌کارت فروختیم، عنوان کرد: سال 92 حدود یک میلیون و 680 هزار سیم‌کارت واگذار کرده بودیم. امسال نیز برنامه داریم تا این تعداد را به 10 میلیون و 600 هزار سیم‌کارت برسانیم.

او افزود: تعداد مشترکان فعال ما از یک میلیون در اسفند سال 92 به 3 میلیون و 500 هزار در اسفند 93 رسید که امیدواریم در سال جاری به 7 میلیون و 500 هزار برسد.

  • ۹۴/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">