ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشترکان TCI سیم کارت خود را عوض کنند

| سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

سیم کارتهای قدیمی همراه اول در مراکز تلفن ثابت مخابرات استان تهران تعویض می شوند.

به گزارش ایرنا ، مشترکان همراه اول در صورتی که بر روی صفحه نمایشگر تلفن همراه خود کلمه TCI را مشاهده می کنند،می توانند با مراجعه به مراکز تلفن ثابت مخابرات استان تهران نسبت به تعویض آن با سیم کارت جدید MCI اقدام کنند.

از ویژگیهای سیم کارت های جدید MCI ظرفیت بیشتر این سیم کارت برای ذخیره کردن اطلاعات ، استفاده بهتر و آسان تر از خدمات جدید همراه اول همچون پیام چند رسانه ای و اتصال به اینترنت می باشد که علت جایگزینی سیم کارت های جدید با سیم کارت های قدیمی می باشد.

شهروندان قبل از تعویض سیم کارت خود اطلاعات سیم کارت قدیمی خود را در جای دیگر ذخیره کنند.

در حال حاضر برخی ازسیم کارت های قدیمی همراه اول خدمات جدیدی که توسط شرکت ارتباطات سیار ارایه شده است ، را پشتیبانی نمی کنند و به همین منظور چنانچه مشترکان درصدد استفاده از این نوع خدمات هستند باید سیم کارت خود را تعویض کنند. از جمله خدماتی که سیم کارت های قدیمی همراه اول آن را پشتیبانی نمی کند، سیستم gprs است.

مشترکان همراه اول همچنین با مراجعه به دفاتر امور مشترکین همراه اول و دفاتر خدمات ارتباطی نیز می توانند نسبت به تعویض سیم کارت خود اقدام کنند. همراه داشتن اصل سند تلفن همراه هنگام مراجعه برای تعویض الزامی است .

  • ۸۹/۰۳/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">