ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشترکین تلفن همراه از مکالمات طولانی خودداری کنند

| دوشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۱:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت ارتباطات سیار در اطلاعیه ای از هموطنان و مشتریان ارجمند تلفن همراه کشور به ویژه شهروندان تهرانی درخواست کرد از آنجا که اوج ترافیک مکالمه تلفن همراه صبح ها ساعت 11 و بعدازظهر ساعت 20 می باشد؛ تماس های غیر ضروری خود را در غیر از ساعتهای یاد شده انجام دهند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل این درخواست به منظور استفاده بهینه از ظرفیت شبکه و همچنین جلوگیری از اشغال غیر ضرور، بروز اختلالات مقطعی و امکان برقراری تماس‌های ضروری مشتریان صورت می گیرد.

بنابراین گزارش، یکی از معضلات موجود در زمینه تلفن همراه استفاده نامناسب از این وسیله برای کارهای غیر ضروری و مواضع غیر اضطراری است لذا این شرکت از کلیه مشترکین خود تقاضا دارد حتی المقدور از مکالمات طولانی و غیر لازم خودداری کنند.

این گزارش می افزاید: به طور متوسط روزانه 20 میلیون تماس و 25 میلیون دقیقه مکالمه از طریق تلفن همراه در سطح کشور صورت می گیرد که 70 درصد این مکالمات به صورت تلفن همراه و در داخل شهرها اتفاق می افتد.

  • ۸۴/۰۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">