ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشترک مورد نظر معترض است

| يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۸۹، ۰۲:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

موبنا _مرجان محمدی _شاید شما هم از جمله مشترکان همراه اول باشید که گاهی با این وضعیت روبرو می شوند که هزینه های درج شده در صورت حساب های آنها با کارکرد آنها متفاوت است بطوری که میزان تماس های گرفته شده توسط مشترک با مبلغ درج شده در قبض همخوانی ندارد ،یا هزینه رومینگ و یا جابجایی که موجب حیرت مشترک می شود.

چراکه این دسته از مشترکان معتقدند از این خدمات استفاده نکرده اند، ولی هزینه استفاده برای آنها درج شده است .

این مساله بارها و بارها به مسوولان همراه اول انتقال داده شده است و جملگی مسوولان با پاسخ "اینگونه مسایل قابل بررسی و پیگیری است "از این اشتباه که به دفعات تکرار شده و می شود شانه خالی کرده اند .

به ادعای مسوولان همراه اول این گونه مسایل و مشکلات قابل پیگیر ی است ،اما طولانی بودن روند پیگیری و نداشتن فرصت برای مشترک از جمله مسایلی است که باعث می شود نه تنها قید پیگیری را بزند بلکه با پرداخت هزینه مندرج بر روی قبض یا همان هزینه اضافی مانع قطعی تلفن همراهش می شود.

اما در این جا ذکر دونکته خالی از لطف نیست. ابتدا اینکه آیا این هزینه ها که درقبوض برخی مشترکان به اشتباه درج شده است می تواند در آمدی مازاد برای اپراتور اول در کشور باشد؟!و دوم اینکه آیا پس از گذشت 15 سال از ورود تلفن همراه این گونه اشتباهات فاحش نادیده گرفتن حقوق مشترکان نیست ؟! به طور قطع جواب هر دو سوال از دید نگارنده مثبت است. حال اینکه مسوولان همراه اول نظرشان چیست ؟می تواند هم برای نگارنده وهم مشترکان همراه اول شنیدنی باشد.

در هر صورت تعداد فیش هایی که مبالغ آنها به اشتباه محاسبه شده یا می شود کم نیست و بیشتر مواقع مشترک برای پیگیری منصرف می شود و این یعنی متضرر شدن مصرف کننده هم از لحاظ مالی وهم روانی (اعصاب خردی ودردسر و...)که پس از هر بار اشتباه شدن به همراه دارد .

آیا وقت آن نرسیده همراه اولی ها به راه اندازی سیستم بیلینگ توجه بیشتری کنند؟ یا اینکه به این راه اندازی سرعت بخشیده شود؟لطفا مسوولان همراه اول پاسخگو باشند.

  • ۸۹/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">