ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشهد میزبان هشتمین دوره کنفرانس رمز

| چهارشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۴:۲۵ ب.ظ | ۲ نظر

هشتمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران، 23 و 24 شهریور 1390 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

دبیر هشتمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران گفت: کنفرانس سالانه انجمن رمز ایران در حوزه امنیت اطلاعات و رمزشناسی و با هدف هم‌افزایی دانش و انتشار یافته‌های نو و بدیع در این زمینه علمی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

دکتر محسن کاهانی افزود: آشنایی و ارتباط کارشناسان و استادان حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات، بررسی چالش‌های علمی و اجرایی در فرایند کاربری آن در فضای مجازی و تاکید بر امن‌سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.

موضوع‌های این کنفرانس شامل مبانی رمز‌شناسی، پیاده‌سازی الگوریتم‌های رمزنگاری، امنیت سیستم‌ها و کاربردها، پنهان‌سازی اطلاعات، پروتکل‌های رمزنگاری و امنیتی، و مهندسی و مدیریت امنیت اطلاعات است و همچنین مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس تا 31 اردیبهشت 1390 می‌باشد.

دکتر محسن کاهانی ضمن دعوت از استادان و پژوهش‌گران برای ارسال مقاله به این کنفرانس گفت: مقاله‌هایی که به زبان انگلیسی در کنفرانس پذیرفته می‌شوند در پایگاه IEEE Xplore digital library نمایه می‌شوند. همچنین مقاله‌های برتر کنفرانس در مجله علمی و پژوهشی ISeCure منتشر خواهند شد.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به تهدیدها و مخاطرات امنیتی فضای تبادل اطلاعات، گفت: پیشرفت روزافزون کاربری سامانه‌های نرم‌افزاری و شبکه‌های رایانه‌ای، لزوم توجه به جنبه‌های امنیت آن‌ها و ضرورت امن‌سازی این شبکه‌ها و سامانه‌ها را دو چندان کرده است.

دکتر کاهانی افزود: در کنفرانس هشتم انجمن رمز ایران، موضوع‌های کاربردی حوزه امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیگیری می‌شود.

فراخوان مقاله هشتمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران در وب‌گاه این کنفرانس به نشانی http://iscisc2011.um.ac.ir منتشر شده است.
ISCISC 2011 poster (L).jpg

  • ۹۰/۰۲/۲۱

نظرات  (۲)

  • آزاده منتظری
  • بنده مدیر پژوهش موسسه غیرانتفاعی پویش هستم .مقاله ای برای ارسال به کنفرانس نداشتم .می توانم در کنفرانس شرکت کنم؟شرایط شرکت را بفرمایید.
  • آزاده منتظری
  • بنده مدیر پژوهش موسسه غیرانتفاعی پویش هستم .مقاله ای برای ارسال به کنفرانس نداشتم .می توانم در کنفرانس شرکت کنم؟شرایط شرکت را بفرمایید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">