ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

 عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس مصوبه کمیسیون آن دسته از کسب و کارهای اینترنتی که از پلتفرم‌های داخلی استفاده می‌کنند سال آینده از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق کسب و کارهای اینترنتی که از سکوها و پلتفرم‌های داخلی استفاده می‌کنند در سال آینده از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین طبق مصوبه کمیسیون بنا شد تا دستگاه‌های اجرایی عمومی و همه شرکت‌ها، دستگاه‌ها و شهرداری‌ها نیم درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود را در سال آینده برای ارتقای ایمنی شبکه را برای ارتقای امنیت شبکه و سامانه‌های الکترونیکی هزینه کنند.

حاجی‌دلیگانی افزود: علاوه بر این طبق مصوبه کمیسیون عوارض گمرکی واردات ماشین آلات و مواد اولیه تولید ۲ درصد و عوارض واردات شیر خشک و مواد اولیه دارویی یک درصد تعیین شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">