ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معرفی گوشی 2710 نوکیا با مسیریابی رایگان

| سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۸۹، ۰۳:۱۰ ب.ظ | ۸ نظر

مدیرکل نوکیا ایران در جلسه‌ای مطبوعاتی با حضور خبرنگاران به معرفی گوشی جدید مسیریابی با نام 2710 Navigation Edition و همچنین نسخه جدید نقشه‌های نوکیا پرداخت.

فناوران- علیرضا شفیع‌پور با اعلام این مطلب گفت: گوشی 2710، ارزان قیمت‌ترین گوشی GPS دار نوکیاست که در راستای ارایه سرویس مسیریابی رایگان، طراحی و تولید شده است. وی ادامه داد: در واقع نوکیا با عرضه این گوشی گامی دیگر در جهت گسترش سرویس مسیریابی و مخاطبان این سرویس برداشته است و ما امیدواریم که 2710 با توجه به قیمت پایین و امکانات بالا، مورد استقبال مشتریان قرار گیرد. قیمت این گوشی 130-140 هزار تومان است و تا سه هفته آینده وارد بازار ایران می‌شود.

شفیع‌پور افزود: اکنون با مجهز شدن گوشی‌های نوکیا به سرویس‌های مبتنی بر محل- سرویس‌های که کاربر بتواند در جایی که ایستاده از رستوران‌های ارزان قیمت، سینما، اماکن تفریحی و غیره مطلع شود- کاربران می‌توانند علاوه بر برقراری ارتباط تلفنی، در مکان‌هایی که اینترنت وجود ندارد، نیازهای خود را برآورده کنند.

وی ادامه داد: آمارهای جهانی دانلود از نسخه جدید نقشه نوکیا که در 26 روز اول رایگان شدن سرویس مسیریابی، وجود دارد حاکی از آن است که ما در مسیر درست برنامه های خود در حال حرکت هستیم و با قدرت به حرکت‌مان ادامه می‌دهیم.سپس وحید کاظمی نجف‌آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران با مروری بر سرویس مسیریابی رایگان گفت: هم اکنون نقشه‌های نوکیا به همراه سرویس ناوبری در 74 کشور جهان و به 46 زبان موجود است و به طور کلی 28 میلیون کیلومتر، بیش از 600 هزار شهر و 5/1 میلیارد کاربر در دنیا تحت پوشش نقشه و مسیریاب نوکیا هستند.

وی افزود: تا سه هفته آینده پنج شهر جدید ایران از جمله اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و کرمانشاه و بیش از 11‌هزار جاده تحت پوشش نقشه و مسیریاب نوکیا قرار می‌گیرند.

کاظمی ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلات ما برای ارایه سرویس اطلاعات ترافیکی، لینک کردن این اطلاعات با نقشه‌های Ovi است که به زودی حل می‌شود.

وی درباره تغییر نام گوشی‌های نوکیا هم گفت: از نیمه دوم سال 2010 سیستم نامگذاری گوشی‌های نوکیا عوض شده و سری E و xpress Music حذف شده و به جای آنها سری X برای گوشی‌های سرگرم کننده و سری C برای گوشی‌های معمولی و کلاسیک ایجاد شده است.

پس از آن علیرضا آل آقا، مدیر آموزش نوکیا در ایران به تشریح مشخصه‌های فنی 2710 پرداخت و گفت: مشخصه اصلی این گوشی فناوری GPS و سرویس ناوبری رایگان به همراه نقشه است و یک کلید اختصاصی برای دسترسی به GPS روی آن تعبیه شده است.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حافظه داخلی 2 گیگابایتی، نگهدارنده قابل استفاده در خودرو، دوربین 2 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 2/2 اینچی و بلوتوث اشاره کرد.

آل آقا گفت: هم‌اکنون 13 مدل از گوشی‌های نوکیا امکان پشتیبانی از نسخه جدید نقشه را دارند و نصب نقشه روی گوشی می‌تواند از طریق کامپیوتر خانگی و سایت نوکیا www.nokia.com\mapsیا از طریق موبایل و سایت www.nokia.com\mapsیا سی دی pc Suite گوشی انجام شود.

  • ۸۹/۰۱/۳۱

نظرات  (۸)

من در مورد گوشی 2710 اطلاعاتی می خواستم که اصلا کافی نبود
من این گوشی را دیروز قیمت کردم 128 تومن بود.2 گیگ رم داخلی داره .قابش نقره ایه. قابلیت ساپرت نرم افزارهای تحت جاوا رو هم داره.
خیلی خوب وباکیفیت می باشد متشکرم صابرصیادی از قصرشیرین
man emroz kharidam 113 toman
گوشی خوبیه ولی با تبلیغات گرون شد من خریدم 140 تومان
اهواز ازشهرهای مهم وبزرگ ایران وجهان است ولی آقای وحید کاظمی نجف آبادی مدیر ازریابی نوکیاسرویس مسیر یابی رایگان را برای چند شهر ایران به جز اهواز اعلام کرد چرا
من این گوشیو عید امسال 1390 خریدم.128000 تومان.واقعا می ارزه.من که خیلی راضیم.کلا گوشی های نوکیا فوق العاده است.
سلام من این گوشی رو 10/89 خریدم ازش راضیم عالیه عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">