ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درباره‌ سود سهام مخابرات گفت: سود 13 تومانی برای سهام مخابرات برای شرایط فعلی مناسب است و به احتمال زیاد همین میزان باقی مانده و تغییری نخواهد کرد.

صابر فیضی در گفت‌و‌گو با (ایسنا)، درباره‌ تعیین تکلیف استفساریه مصوبات مجمع سالیانه از دولت درباره سود 13 تومانی هر سهم مخابرات و با بیان این که دولت هنوز جواب این استفساریه را نداده و وزارت اقتصاد در حال پیگیری آن است اظهار کرد: هنوز چیزی به دست ما نرسیده است و به محض دریافت استفساریه مقدمات بازگشایی نماد معاملاتی در بورس فراهم خواهد شد.

به گفته مدیر عامل شرکت مخابرات ایران قیمت نماد مخابرات اصولا نباید کاهشی داشته باشد و قیمت آن کاهشی نخواهد داشت زیرا نقش اقتصاد جهانی در سود شرکت مخابرات ایران تاثیری ندارد زیرا تولیدات ما مرتبط با استفاده‌ مشترکان از شبکه است که کاملا مستقل از اقتصاد جهانی است.

فیضی در رابطه با ارایه گزارش عملکرد شش ماهه شرکت مخابرات به بورس نیز گفت: این گزارش تهیه و به سازمان حسابرسی ارایه شده اما تاکنون این سازمان اظهارنظری نکرده است.

  • ۸۷/۱۰/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">