ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ممنوعیت ایجاد شبکه ‌های ارتباطی سازمان ها

| چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۸۹، ۰۲:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ایجاد شبکه ‌های ارتباطی برای تمامی سازمانهای دولتی، عمومی، خصوصی اعم از وزارتخانه‌ها، شرکتها، شهرداری‌ها و غیره در هر شرایطی بدون اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ممنوع است.

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، لطف الله سبوحی با بیان این مطلب افزود: برای حمایت از گسترش حضور و مشارکت بخش غیردولتی در توسعه فعالیت‌های مخابراتی و فناوری اطلاعات و حمایت از حقوق استفاده ‌کنندگان اینگونه خدمات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات با ایجاد مکانیزم‌های قانونی با دارندگان شبکه‌های ارتباطی غیرمجاز برخورد می کند.

وی این اقدام را در راستای نقش حاکمیتی و نظارتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نظارت بر حسن اجرای امور مندرج در اساسنامه و قوانین و مقررات مربوطه این سازمان عنوان کرد.

معاون بررسی های فنی و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی، عمومی و خصوصی در صورت نیاز به اینگونه شبکه‌های ارتباطی می‌توانند درخواست خود را برای بررسی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه کنند.

  • ۸۹/۰۴/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">