ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ممنوعیت خرید 10قلم کالای IT برای دولتی ها

| سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۸۸، ۰۴:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

کارگروه حمایت از تولید دولت در راستای حمایت از کالاهای تولید داخل، فهرست اقلام خارجی را که خرید آن برای دستگاه‌های دولتی ممنوع است، تصویب کرد.

فناوران-معاونت امور صنایع و اقتصادی، اسامی 121 قلم کالاهای خارجی ممنوعه را منتشر کرد که در میان این 121 قلم کالا 10 قلم مربوط به کالاهای ICT است.

بر اساس این گزارش، در بین این 10 قلم کالا آمپلی فایر و میکروفن کنفرانس، آیفون صوتی، تصویری جزو محصولات الکتریکی هستند.

انواع CD وDVD خام، انواع نوار صوتی و تصویری، انواع تلویزیون رنگی (صفحه تخت و LCD) تمام سایزها، انواع تیونر تلویزیون، صفحه نمایش رایانه ال.سی.دی (14 تا 24 اینچ)، تخت و معمولی (14 تا 19 اینچ)، انواع ماشین حساب الکترونیکی(دارای وسایل چاپ و معمولی) و جعبه کامپیوتر(کیس) جزو محصولات کامپیوتری و لوازم جانبی آن محصوب می‌شوند.

همچنین خرید دستگاه تلفن رومیزی، انواع مراکز تلفن ثابت کم ظرفیت و پر ظرفیت و انواع کانکس مخابراتی در بخش محصولات مخابراتی توسط دستگاه‌های دولتی ممنوع شده است.

شنیده می‌شود کارگروه حمایت از تولید دولت قصد دارد به زودی لیست دوم کالاهای خارجی ممنوعه برای خرید دستگاه‌های دولتی را منتشر کند که در آن سه کالای کامپیوتری دیگر از جمله کیبورد، ماوس و اسپیکر نیز وجود دارد.

  • ۸۸/۱۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">