ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مناقصه‌کر و سوپرکر، هم‌زمان برگزار می‌شود

| دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۸۷، ۰۱:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته‌ی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت مناقصه‌ی پروژه‌ی کر و سوپرکر به صورت همزمان و در سال جاری برگزار می‌شود.

محمدباقر ظهوری‌فر در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به پروژه‌های کر و سوپرکر که قرار بود مناقصه‌ی آن‌ها در سال جاری به صورت مستقل و جدا از هم برگزار شود اظهار کرد: این دو پروژه مکمل هم هستند بنابراین باید مناقصه‌ی آن‌ها نیز به صورت همزمان برگزار شده و به بهره‌برداری برسند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت خاطر نشان کرد: هزار میلیارد ریال در حوزه‌ی زیرساخت ارتباطی این دو پروژه سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مناقصه‌ی پروژه‌ی core Edge شرکت فن‌آورى اطلاعات به عنوان بزرگ‌ترین پروژه براى توسعه شبکه زیرساخت اطلاعاتى کشور که مى‌تواند شاهراه‌هاى اطلاعاتى را فراهم کند، چندى پیش به گفته رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران در مرحله اول به جمع‌بندى نرسید و شرکت فن‌آورى اطلاعات ناگزیر به ابطال و تجدید مناقصه شد.

طبق اظهارات وفا غفاریان این مناقصه با توجه به بزرگ بودنش با پیچیدگى‌هاى بسیارى مواجه شد، از نظر فنى، قیمت و شرکت کنندگان به مشکل برخورد و با تمام تلاشى که مجموعه مخابرات و وزارت ICT انجام داد در مرحله اول مناقصه به جمع‌بندى نرسید.

  • ۸۷/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">