ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سعید کریمی – ایران سل باید تا پایان مهرماه سال جاری اصلاحیه برنامه زمانبندی اجرایی پروژه اپراتور دوم و اصلاحیه ضمانت‌نامه خود را اعلام نماید.

«وفا غفاریان» رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: زمانبندی اجرایی پروژه اپراتور دوم تلفن همراه از زمان پرداخت حق لیسانس از سوی ایرانسل که حداکثر تا تاریخ 30 آبان ماه سال جاری می‌باشد آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح زمانبندی اجرایی این پروژه به معنی تاخیر در آغاز واگذاری آن می‌باشد گفت: ثبت‌نام سیم‌‌کارت‌های ارزان قیمت قطعاً‌ در سال جاری انجام خواهد شد.

وی در خصوص زمان واگذاری این سیم‌کارت‌ها افزود: زمان واگذاری این سیم‌کارت‌ها با توجه به میزان ثبت‌نام و توسعه شبکه تلفن همراه تعیین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مخابرات تمام سعی خود را برای انجام تعهدات داده شده جهت حفظ زمانبندی و اعتماد مردم به کار خواهد بست.

غفاریان در خصوص اظهارات ترک‌سل که مذاکرات ایران‌سل با MTN را غیر قانونی خوانده بود، گفت: شرکت ترک‌سل مرجع تعیین قانونی بودن یا نبودن اقدامات انجام شده نمی‌باشد و بهتر است قضاوت‌های قانونی را به مراجع پیش‌بینی شده به این امر واگذار نماید.

  • ۸۴/۰۷/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">