ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

موبایل تا سال88 به روز واگذار می شود

| شنبه, ۶ اسفند ۱۳۸۴، ۱۱:۴۸ ق.ظ | ۰ نظر

رئیس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی مخابرات ایران گفت: در سال 88 ما می‌توانیم با افزایش عرضه، چه از طریق شرکت مخابرات به عنوان اپراتور اول و اپراتور دوم و سایر اپراتورهایی که وجود دارند، بحث نوبت، ثبت نام و قرعه کشی تلفن همراه در کشور را از بین ببریم.

وفا غفاریان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص کاهش زمان واگذاری سیم کارت به متقاضیان نیز اظهارداشت: با کاهش زمان واگذاری سیم کارت مردم می‌توانند ظرف مدت معقولی بعنوان مثال یک هفته پس از تقاضای سیم کارت، سیم کارت های خود را دریافت کنند و به اصطلاح واگذاری را به روز کنیم.

غفاریان اظهار امیدواری کرد که واگذاری تلفن همراه در پایان دوره برنامه چهارم توسعه به وضعیت روز برسد.

وی در خصوص واگذاری تمامی سیم کارتهای ثبت نامی جدید در سال آینده نیز افزود‌: تا آخرین روز ثبت نام بیش از 5/7 میلیون ثبت نام داشتیم. تعداد و ظرفیت‌هایی که در انتهای فاز سه مشخص شد ما می توانیم زمان بندی دقیق را بدهیم. نهایت تلاش خود را می‌ کنیم که بتوانیم نظر نهایی وزیر را در این زمینه پاسخگو باشیم.

رئیس هیات مدیره مخابرات تاکید کرد: ظرفیت به هر صورت باید ایجاد بشود، اکنون که این ظرفیت موجود نیست. باید با برنامه ریزی، مرحله به مرحله ایجاد شود. طبعا یک بخشی از آن در توسعه شبکه در قالب فاز سه انجام شود.

وی گفت: یک طرح توسعه فاز چهار را هم تعریف کرده‌ ایم که در حال فراهم شدن مقدمات آن هستیم. اواخر امسال یا اوایل سال بعد مناقصه این فاز برگزار می‌شود. در مجموع فکر می‌کنم با همه این موارد ظرفیت لازم برای سیم کارت های ثبت نام شده را فراهم کنیم.

  • ۸۴/۱۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">