ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مکالمه با رایتل دقیقه‌ای 625 ریال

| يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل برند ارتباطات رایتل تاکید کرد: تعرفه سرویس‌های این اپراتور که خدمات آن‌ها به مشترکین ارائه شده است، مشخص شده است.

شاهین آرپناهی درباره تعرفه‌های سیم کارت‌های رایتل اظهار کرد: تعرفه سیم‌کارت‌های رایتل پیش‌تر نیز ارائه شده است که بر اساس آن هزینه هر دقیقه مکالمه داخل شبکه 555 ریال و هزینه هر دقیقه مکالمه خارج از شبکه 625 ریال است.

به گزارش ایسنا وی افزود: هزینه خدمات دیتا هر کیلو بایت استفاده در ساعات پیک دو ریال و هزینه درساعت خارج از پیک یک ریال است. همچنین هزینه هر پیام سرویس چندرسانه‌یی 400 ریال است.

مدیر کل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه تعرفه پیامک فارسی را 105 ریال و تعرفه پیامک لاتین را 195 ریال بیان کرد و در ادامه گفت:‌ در حال حاضر مشغول طرح‌های جشنواره نخستین‌ها هستیم و تعرفه‌هایی که مشترکین و مصرف‌کنندگان با آن سروکار دارند اعم از دیتا، مکالمه صوتی، تصویری، MMS و پیامک گفته شده است.

مدیر کل برند ارتباطات اپراتور سوم در پایان تاکید کرد: برای هر خدمت ارائه شده به مشترکین تعرفه و هزینه استفاده از آن‌ها مشخص شده است که مشترکین با مراجعه به سایت رایتل می‌تواند از طرح‌ها و تعرفه‌ها اطلاع یابند.

  • ۹۱/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">