ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

میزان شهریه مدارس پیامک می‌شود

| چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱ ق.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی از ارسال پیامک میزان شهریه مدارس به خانواده‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، مجتبی زینی وند روز چهارشنبه در خصوص آماده‌سازی سامانه‌ای برای ساماندهی شهریه مدارس غیردولتی گفت: امسال شهریه این مدارس در قالب سامانه‌ای به مدارس اعلام و همه فرآیند دریافت آن در قالب این سامانه انجام می‌ شود.
وی با بیان اینکه امسال در مدارس غیردولتی قرارداد دستی بین خانواده‌ها و مدرسه نخواهیم داشت ، افزود: قراردادها برای هر مدرسه‌ای بر اساس میزان شهریه مشخص شده و در قالب سامانه باید رد و بدل شود.
وی ادامه داد: با ارسال پیامک میزان شهریه و شماره‌هایی برای نظارت به والدین دانش‌آموزان اعلام می‌شود. اگر نیاز به ناظر مقیم برای اجرای قوانین باشد ، آن را مستقر می‌کنیم.
زینی وند گفت: اعضای شورای سیاستگذاری آموزش و پرورش امروز بر دو موضوع رعایت الگوی دقیق شهریه از سوی موسسات غیردولتی و همچنین دستورالعمل برگزاری آزمون‌ها تاکید کردند. در خصوص اجرا شدن این تصمیم برای دوره اول متوسطه طی جلسات آینده تصمیم‌ گیری می‌شود.

  • ۹۶/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">