ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فضا و شرایط ارائه خدمات در کشور به گونه‌ای است که واگذاری سهام شرکتی مانند شرکت مخابرات، هیچ نگرانی بابت ایجاد انحصار ایجاد نمی‌کند.

غلامرضا حیدری ‌کردزنگنه ـ‌ مدیرعامل سازمان خصوصی سازی ـ در گفت‌وگو با (ایسنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: حضور و فعالیت پررنگ اپراتورهای مخابرات دیگر در حوزه خدمات ارتباطی باعث می‌شود، بحثی که تحت عنوان نگرانی از ایجاد انحصار و متضرر شدن جامعه مطرح شده، بلاموضوع تلقی شود.

معاون وزیر اقتصاد گفت: از آنجایی که واگذاری شرکت مخابرات شاه‌کلید واگذاری‌هاست نباید اجازه بدهیم به بهانه‌های واهی و یا سوء‌برداشت‌ها، مشکلی بر سر راه این واگذاری مهم پیش بیاید چرا که با واگذاری شرکت مخابرات در بورس، این شرکت نیز مانند دیگر شرکت‌ها مسیر طبیعی خود را طی خواهد کرد.

وی با اشاره به سخنان سرپرست وزارت اقتصاد که تصمیم‌گیری در مورد ودایع شرکت مخابرات و بدهی‌های شرکت‌های تابعه این بنگاه‌ را در مراحل پایانی اعلام کرده بود، گفت: از آنجایی که پیش از ورود شرکت مخابرات به بورس باید وضعیت تمامی تکالیف مربوط به دولت دراین شرکت مشخص شود، هنوز چند مورد باقی مانده که با تصویب هیات دولت برطرف و سهام این شرکت به طور کامل آماده ‌واگذاری می‌شود.

کردزنگنه تاکید کرد: در صورت ابلاغ مصوبه دولت، دیگر هیچ مشکلی در خصوص عرضه سهام مخابرات وجود نخواهد داشت.

  • ۸۷/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">